Achiziții SEAP

Toate produsele din magazinul nostru online sunt disponibile pentru achiziție publică directă și prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice www.e-licitatie.ro

Seap Achizitii

Cum achiziționez prin SEAP

  • Instituțiile publice beneficiază de prețuri avantajoase pentru achiziționarea produselor prin intermediul sistemului de achiziții, precum și termene de plată și metode de livrare flexibile.
  • Pentru a începe procesul de achiziție directa, instituțiile publice interesate sunt rugate să plaseze o comandă pe InfoCalc.ro și la finalizarea comenzii sunt rugate sa aleagă metoda de plata Transfer Bancar cu OP sau SEAP/SICAP.
  • În funcție de codul fiscal, sistemul detectează automat comanda care trebuie publicată în sistemul de achiziții SEAP și în termen de 30 de minute, aceasta va fi disponibilă pe platforma www.e-licitatie.ro.
  • După publicarea pe platforma de achiziții SEAP, clientul va primi un e-mail prin care va fi informat că produsele cerute au fost publicate in catalogul de produse și poate începe procesul de achiziție directa.

Date de Contact

S.c. InfoCalc Reparatii S.r.l. – J09/654/2011 – RO29210655

B-dul Dorobanților Nr. 435, Brăila 810074 Luni - Vineri 8:30 - 17:00

Departamentul Service

0339.103.881 service@infocalc.ro WhatsApp 0771455932

Departamentul Vanzari

0339.107.400 vanzari@infocalc.ro WhatsApp 0771455932
Seap

Vă invităm să accesați pagina „Cum Cumpăr ? Cum Plătesc?” pentru a obține informații detaliate cu privire la achiziționarea produselor noastre și metodele de plată disponibile.

Ce înseamnă SEAP ?

  • Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP sau SICAP este o platformă informatică de interes public, accesibilă prin intermediul www.e-licitatie.ro și utilizată pentru achizițiile publice efectuate prin mijloace electronice. Această platformă este operată de către Autoritatea pentru Digitalizarea României (A.D.R.).
  • În SEAP se pot înregistra atât Autoritățile Contractante care publică anunțurile de achiziție, cât și Ofertanții care doresc să participe la licitații pentru a câștiga contracte. Cu toate acestea, trebuie menționat că Ofertanții care doresc să participe la licitații offline, în afara SEAP, prin trimiterea directă a ofertelor către Autoritatea Contractantă, nu sunt obligați să se înregistreze în SEAP.
  • În conformitate cu legea, toate autoritățile contractante sunt obligate să se înscrie în SEAP și să publice anunțurile de intenție, participare și atribuire pentru procedurile proprii. Până în 2018, ponderea contractelor de achiziție publică atribuite electronic trebuie să ajungă la 100%, prin intermediul unei platforme precum SEAP sau un echivalent.