Returnare Rambursare

Achizitii Seap

Procedura de Returnare Rambursare a Produselor.

Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

  1. Te rugăm să parcurgi termenii și condițiile de retur pe care le găsești în partea de jos a paginii pentru a te familiariza cu procedura de returnare a produselor.
  2. Completează formularul de retur și așteaptă să fii contactat de către colegii noștri pe adresa de e-mail pe care ai indicat-o în formularul de retur.
  3. Dacă primești confirmarea că îndeplinești condițiile de retur, te rugăm să trimiți produsele înapoi prin intermediul unei firme de curierat, fără a alege opțiunea de ramburs, costurile de transport fiind suportate de către tine. Adresa la care trebuie să trimiți produsele va fi comunicată de colegii noștri în răspunsul pe care îl primești
  4. Vă rugăm să înregistrați numărul cererii de retur pe scrisoarea de transport (AWB) atunci când trimiteți produsele prin firma de curierat. După expediere, vă rugăm să ne trimiteți numărul AWB prin e-mail și să specificați firma de curierat utilizată. Rețineți că nu vom putea primi coletele care nu au numărul cererii de retur menționat pe AWB, coletele de care nu am fost notificați cu privire la expediere sau coletele care sunt returnate cu opțiunea de ramburs.
  5. După ce produsele ajung la noi și sunt verificate, veți fi contactat pentru a discuta etapele finale și finalizarea procedurii de retur.

Termeni și Condiții de Retur

  1. Procedura de retur a produselor respectă termenii și condițiile descrise mai jos și este în concordanță cu prevederile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 referitoare la drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și modificările și completările aduse acestora.
  2. În cazul comenzilor efectuate online, clienții au posibilitatea de a returna produsele fără a fi necesară invocarea unui motiv, într-un termen de 14 zile de la primirea acestora. Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a fi obligat să justifice decizia și fără a suporta alte costuri în afara celor prevăzute în articolul 13 alineatul (3) și articolul 14 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014. Termenul de retragere este de 14 zile calendaristice începând cu ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a produsului.
  3. În ceea ce privește persoanele juridice, acestea nu beneficiază de calitatea de consumator conform legislației în vigoare, iar în consecință, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul produselor din partea lor.
  4. Conform prevederilor legale, cheltuielile de returnare a produselor revin în responsabilitatea consumatorului. Îți recomandăm să păstrezi ambalajul original al produselor pentru a asigura protecția și integritatea acestora în timpul procesului de returnare.
  5. Pentru a accepta returnarea, produsul trebuie să fie returnat în aceeași stare în care a fost livrat inițial, inclusiv în ambalajul original și cu toate accesoriile aferente, în condiții de funcționare normală.
  6. Vânzătorul va efectua rambursarea contravalorii produsului în termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la primirea produselor returnate de către consumator. În cazul în care produsul returnat nu a fost recepționat în mod corespunzător, societatea noastră poate amâna rambursarea contravalorii până la primirea efectivă a produsului vândut. Suma de bani aferentă produselor returnate va fi restituită după efectuarea verificărilor necesare.
  7. Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit inițial.
  8. Acceptăm returul produselor montate, însă se va percepe o taxă între 10% și 50% pentru fiecare element care trebuie înlocuit pentru a readuce produsul în starea de revânare. Nu vom accepta returul produselor care prezintă urme de uzură, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, precum și produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile necesare.
  9. În situația în care produsele returnate prezintă deteriorări, sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice sau lipsește certificatul de garanție, ne rezervăm dreptul de a reține o sumă din valoarea produsului (inclusiv TVA), suma fiind comunicată după evaluarea prejudiciilor sau de a refuza returul acestora.
  10. Dacă ai achiziționat mai multe produse identice și dorești să le returnezi în totalitate, asigură-te că doar unul dintre acestea a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  11. Pentru a efectua returul, asigură-te că produsele se află în stare intactă, cu etichetele și sigiliile nedeteriorate, împreună cu cutia originală, certificatul de garanție în original și toate documentele care însoțesc produsul.
  12. Nu se vor accepta produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, produse care prezintă semne evidente de uzură, zgârieturi, ciobituri, lovituri mecanice sau electrice, produse care au urme de lichide sau produse care nu sunt însoțite de toate accesoriile necesare.
  13. În cazul în care în coletul de retur se regăsesc produse diferite față de cele menționate în formularul completat, după verificarea conținutului coletului, preluarea acestuia va fi refuzată, iar coletul va fi returnat expeditorului.

Vă mulțumim pentru încrederea acordată și suntem aici să vă oferim asistența necesară pe tot parcursul procesului de retur.