Garanția Produselor

  1. Te rugăm să completezi formularul de garanție de mai jos.
  2. După completarea formularului de garanție, vei primi prin e-mail AWB-ul (adica scrisoarea de transport). Te rugăm să o tipărești și să o lipești pe colet.
  3. Asigură-te că ai pregătit coletul și un curier te va contacta la numărul de telefon furnizat în formular pentru a ridica produsele.
Garanția Calității

Aspecte Importante în Garanția Produselor.

Condiții de împachetare și conținut colete

  • Vă rugăm să vă asigurați că produsele trimise sau aduse pentru a beneficia de garanție sunt complete, incluzând toate accesoriile (recomandăm utilizarea ambalajului original sau unui ambalaj adecvat). Este esențial să le însoțiți cu o copie a facturii fiscale și a certificatului de garanție.
  • InfoCalc.ro va suporta costul transportului tur-retur pentru produsele trimise în vederea soluționării garanției prin intermediul firmelor de curierat partenere.
  • În cazul în care se constată că solicitarea de garanție este nejustificată și produsul funcționează conform specificațiilor producătorului, vă rugăm să aveți în vedere că va fi necesar să achitați costul de diagnosticare al produsului, stabilit de unitatea de service după verificare, precum și costul transportului tur-retur pentru garanție.

Formular Garanție

    Termeni și Condiții pentru Garanția Produselor

    1. Garanția produselor se acordă pe o perioada de 3/6/12/24/36 de luni în funcție de produs.
    2. Vânzătorul nu are obligația acordării garanției în cazul în care produsele au fost manevrate sau depozitate în mod necorespunzător de către cumpărător sau de către societățile de curierat.
    3. Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești și în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară este nulă de drept.
    4. Vânzătorul nu are obligația acordării garanției în cazul în care produsele au fost utilizate în alte scopuri decât cele pentru care au fost destinate.
    5. După ce colegii noștri au diagnosticat produsul, acesta se va repara sau se va înlocui sau veți primi banii înapoi în termen de 15 zile calendaristice de la data intrării în service. Pentru a afla stadiul garanției va rugăm să trimiteți un mail sau să ne sunați.
    6. În cazul persoanelor juridice acestea nu au calitate de consumator și perioada de garanție este de 12 luni pentru produsele de folosință îndelungată și între 0-12 luni pentru restul, iar termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.
    8. În cazul certificatelor de garanție emise de producător sau importator, produsele beneficiază de garanție în centrele de service menționate explicit în certificate.
    Produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevăzut în certificat. Această unitate de service va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.
    Condițiile de acordare a garanțiilor, în acest caz, pot varia în funcție de producător și sunt stabilite în politicile comerciale ale acestora, la nivel național.
    9. Termenii și condițiile pentru garanția produselor sunt în conformitate cu prevederile legale specificate de ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este menționată în certificatul de garanție și începe să curgă de la data înscrisă în factura de achiziție.
    10. Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a predat efectiv produsului vânzătorului.
    11. Responsabilitățile clientului / cumpărătorului
    Condițiile de garanție nu se aplică pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstanțe cum ar fi cele enumerate mai jos, dar fără a se limita la următoarele:
    – s-a intervenit asupra produsului, a fost desfăcut sau modificat;
    – componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
    – numărul de serie al produsului (S/N – „serial number”) a fost modificat sau șters.
    – sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;
    – produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme utilizare în condiții neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatura și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul produsului etc;
    – incapacitatea de utilizare din cauza echipamentelor ce nu au fost destinate pentru a fi comercializate în Europa;
    – incapacitatea de utilizare din cauza echipamentelor ce au firmware-ul modificat pentru a elimina utilizarea de chip-uri sau au un firmware pentru altă regiune decât Europa;
    – au fost montate greșit sau au fost deteriorate la montare
    – au suferit șocuri electrice, mecanice sau termice.
    – au fost scufundate în apă sau prezintă urme de lichide sau au intrat în contact cu substanțe care nu sunt necesare în procesul de montare.
    Nerespectarea condițiilor enumerate mai sus duce la pierderea garanției.
    12. Garanția produselor nu este transmisibilă și vânzătorul are obligația contractuală doar față de titularul facturii de achiziție.
    13. Toate produsele sunt însoțite de factură și certificat de garanție și va rugăm să le păstrați în siguranță. Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Nu eliberăm duplicate pentru certificatele de garanția produselor.
    14. Garanția produselor nu este transmisibilă și InfoCalc.ro are obligația contractuală doar față de titularul facturii de achiziție.