Procedură Service
Reparații Echipamente IT

done_all Laboratorul nostru este dotat cu echipamente și tehnologii de ultimă generație, care ne permit să efectuăm reparații și diagnosticări precise ale defectelor la toate brandurile de echipamente IT disponibile pe piața din Romania.
done_all Acest lucru ne permite să oferim servicii de reparații de înaltă calitate pentru toate tipurile de echipamente IT, indiferent de marcă sau model.

Procedura Service Reparații Echipamente IT Brăila – Servicii Profesionale! Infocalc Google Maps

De reținut ! Procedura Service !

fmd_bad Pentru a oferi un deviz precis pentru repararea echipamentului, acesta trebuie lăsat în service pentru diagnosticare.
fmd_bad Diagnosticarea se efectuează în ordinea sosirii echipamentelor, iar după diagnosticare, vă vom contacta pentru a vă prezenta costurile reparației și termenul estimat pentru finalizarea acesteia.
fmd_bad În majoritatea cazurilor, reparațiile se finalizează în 24-48 ore, cu excepția cazurilor în care sunt necesare componente speciale.
fmd_bad Pentru echipamentele de tip laptop sau tabletă, vă rugăm să aduceți și alimentatorul.
fmd_bad Reparația se efectuează numai cu acordul clientului, iar după finalizarea acesteia, vă vom informa de îndată ce echipamentul este gata de predare.
fmd_bad Dacă clientul nu dorește repararea echipamentului, atunci se va achita taxa de diagnosticare.

TERMENI ȘI CONDIȚII
PROCEDURA SERVICE

done_all InfoCalc nu solicită facturile de achiziție pentru licențele de programe software, componente de calculator și/sau periferice și/sau alte echipamente și sub ansamble și nu își asumă responsabilitatea pentru potențialele fraude comise de clienții săi.
done_all La preluarea echipamentului pentru reparație, se completează o fisa de service ce conține informații despre modelul și caracteristicile echipamentului, precum și datele de contact ale clientului. Aceste informații vor rămâne confidențiale, iar prin semnarea formularului de preluare, clientul acceptă termenii și condițiile serviciului de reparație.

done_all La predarea echipamentului reparat catre beneficiar, prin semnarea formularului de primire, acesta acceptă serviciile efectuate si confirma acestea. Fișa de Service va servi drept document de facturare pentru serviciile și piesele utilizate.
done_all La predarea echipamentului reparat către beneficiar, prin semnarea formularului de primire, acesta atestă faptul că a primit echipamentul cu aceleași caracteristici și configurație cu care a fost predat în service și orice reclamații privind piese, componente sau subansamble lipsă sau neconforme sunt declarate nule.

done_all Prestatorul nu poate fi tras la răspundere pentru orice defecte care pot apărea în urma procesului de service, cum ar fi: urme fizice mecanice sau chimice rezultate din desfacerea, deșurubarea sau decapsarea echipamentului pentru a interveni asupra acestuia.
done_all Prestatorul nu poate fi tras la răspundere pentru alte defecte nespecificate de către beneficiar și descoperite ulterior în service sau alte defecte care apar după ce echipamentul este predat inapoi catre clinet dupa reparatie la diverse componente sau subansamble ale acestuia.

done_all Prestatorul nu poate fi considerat responsabil pentru orice pierderi de date, programe sau alte informații software care pot surveni în timpul procesului de reparație a echipamentelor. Salvarea datelor este responsabilitatea exclusivă a clientului.
done_all Dacă beneficiarul solicită explicit ca salvarea datelor să fie efectuată de către prestator, acesta din urmă nu poate fi considerat responsabil pentru orice date care pot fi omise.

done_all Prestatorul nu poate fi considerat responsabil pentru utilizarea de software nelicențiat sau din surse neautorizate pentru echipamentele aflate în service. Functionarea necorespunzătoare a echipamentului sau refuncționarea acestuia cade în exclusivitate în responsabilitatea beneficiarului.
done_all Prestatorul nu utilizează software nelicențiat sau din surse neautorizate pentru echipamentele aflate în service.

done_all Nu putem garanta compatibilitatea cu subansamblele achiziționate de la alte companii. De asemenea, nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru aceste subansamble care nu se potrivesc cu specificațiile producătorului în ceea ce privește performanța.

Produsele care nu sunt ridicate din service în termen de 30 de zile de la primirea notificării cu rezultatul diagnosticului vor fi considerate abandonate și vor fi predate centrelor de colectare a deșeurilor.