Procedură Service Reparații IT

  • Laboratorul nostru este dotat cu ultima generație de scule și echipamente pentru repararea și diagnosticarea defectelor la toate mărcile de echipamente IT comercializate în România.
  • Pentru întocmirea corectă a devizului de reparație este necesar că echipamentul să fie lăsat în service pentru diagnoză.
  • Diagnoză NU se efectuează pe loc, ea se efectuează în ordinea sosiri echipamentelor în service.
  • Echipamentul este lăsat în service pe baza unei fișe și 95% sunt reparate într-un interval de 24-48 ore.
  • În majoritatea cazurilor echipamentele sunt reparate în aceeași zi după diagnosticare, dacă nu necesită componente speciale.
  • Pentru echipamentele de tip laptop / tabletă este necesar să aduceți si alimentatorul.
  • După diagnosticare, te sunăm și îți vom prezența costurile aferente reparației si termenul de remediere.
  • Reparația se realizează doar cu acordul clientului și te anunțăm de îndată ce echipamentul este reparat și gata de predare.
  • În cazul în care clientul nu dorește repararea echipamentului se va achita taxa de diagnoză.

TERMENI ȘI CONDIȚII DE PRELUARE ÎN SERVICE

  • InfoCalc nu solicită facturile de achiziție pentru licențele de programe software, componente de calculator și/sau periferice și/sau alte echipamente și sub ansamble și nu își asumă responsabilitatea pentru potențialele fraude comise de clienții săi.
  • La preluarea în service Prestatorul completează modelul și caracteristicile echipamentului și datele de contact ale Beneficiarului, aceste date rămân confidențiale și Beneficiarul acceptă prin semnătura condițiile de preluare în service.
  • La predarea echipamentului către Beneficiar acesta prin semnătura, acceptă confirmarea serviciilor și Fișa de Service ține loc de comandă urmând că serviciile și/sau piesele folosite să fie facturate.
  • La predarea echipamentului către Beneficiar, acesta prin semnătura atestă funcționalitatea echipamentului.
  • La predarea echipamentului către Beneficiar, acesta prin semnătura declară că a primit echipamentul cu caracteristicile și configurația cu care a fost predat în service și orice reclamație privind piese /componente / subansamblu lipsă sau neconforme fiind nulă.
  • Prestatorul nu poate fi tras la răspundere și nu i se vor cere daune pentru eventualele defecte ce apar în urmă procesului de service precum :
    – urme fizice mecanice sau chimice rezultate în urmă procesului de desfacere, deșurubare, de capsare pentru a interveni asupra echipamentului aflat în service;
    – alte defecte nespecificate de beneficiar și constatate ulterior în service;
    – alte defecte de fabricație și/sau proiectare apărute ulterior în service;
    – alte defecte apărute ulterior după primirea echipamentului în service la diverse componente sau sub ansamble ale echipamentului aflat în service;
  • Prestatorul nu este răspunzător pentru eventualele pierderi de date, programe sau alte date software ce ar putea interveni în cazul reparației echipamentelor, sarcina salvării datelor fiind responsabilitatea clientului. Dacă beneficiarul dorește în mod expres că salvarea de date să se facă de prestator acesta din urmă nu este răspunzător pentru eventualele omisiuni.
  • Prestatorul nu este răspunzător pentru utilizarea de software nelicențiat sau din surse neautorizate pentru echipamentele aflate în service iar refuncționarea sau funcționarea necorespunzătoare a echipamentului cade în exclusivitate în răspunderea beneficiarului.
  • Prestatorul nu utilizează software nelicențiat sau din surse neautorizate pentru echipamentele aflate în service.
  • Nu răspundem de eventualele probleme de compatibilitate cu sub ansamblele achiziționate de la alte firme. De asemenea nu ne asumăm nici o răspundere pentru aceste sub ansamble ce nu corespund ca performanțe cu specificațiile producătorul.

Produsele neridicate din service în termen de 30 de zile de la primirea acestuia în service vor fi declarate abandonate și predate centrelor de colectare deșeuri.

Nu ezita sa ne contactezi !

A title

Image Box text