Am o problemă legată de calitatea tipăririi. Cum o pot rezolva?
Linii albe transversale:
 |
- Asiguraţi-vă că folosiţi hârtie ce îndeplineşte specificaţiile noastre. O hârtie cu suprafaţa aspră sau groasă poate cauza problema.
Asiguraţi-vă că aţi ales tipul de hârtie potrivit din driver-ul imprimantei sau din setarea Paper Type (Tipul hârtiei) din meniul echipamentului.
- Problema poate dispărea de la sine. Imprimaţi mai multe pagini pentru a remedia problema, în special dacă echipamentul nu a fost folosit pentru o perioadă mai îndelungată de timp.
- Unitatea de cilindru poate fi deteriorată. Instalaţi o nouă unitate de cilindru.
|
Linii albe verticale:
 |
- Ştergeţi fereastra cititorului optic cu o cârpă uscată, fără scame.
- Asiguraţi-vă că nu este o bucată de hârtie în interiorul echipamentului ce blochează fereastra cititorului optic.
- Este posibil să fie defect cartuşul de toner. Înlocuiţi cartuşul de toner.
- Este posibil să fie defectă unitatea de cilindru. Înlocuiţi unitatea de cilindru.
|
Imprimare cu goluri:
 |
- Asiguraţi-vă că hârtia utilizată respectă specificaţiile noastre.
Selectaţi Thick paper mode din driver-ul imprimantei, selectaţi Thick din setările Paper Type din meniul echipamentului sau folosiţi o hârtie mai subţire decât cea actuală.
- Verificaţi mediul ambiant al imprimante. Condiţii precum umiditatea ridicată pot determina imprimarea cu goluri.
- Este posibil ca unitatea de cilindru să fie defectă. Instalaţi o nouă unitate de cilindru.
|
Fundal cenuşiu:
 |
- Asiguraţi-vă că hârtia utilizată respectă specificaţiile noastre.
- Verificaţi mediul ambiant al imprimantei. Condiţii precum temperaturi şi umiditate ridicate pot mări gradul de înnegrire al fundalului.
- Cartuşul de toner poate fi defect. Înlocuiţi cartuşul de toner.
- Unitatea de cilindru poate fi defectă. Înlocuiţi unitatea de cilindru.
|
Imprimare oblică:
 |
- Asiguraţi-vă că hârtia sau alte suporturi de imprimare sunt încărcate corect în tava de hârtie şi că ghidejele nu sunt prea strâmte sau prea largi faţă de teancul de coli.
- Este posibil ca tava de hârtie să fie supraîncărcată.
- Verificaţi tipul şi calitatea hârtiei.
|
Înceţoşată:
 |
- Asiguraţi-vă că hârtia utilizată îndeplineşte specificaţiile noastre. Hârtia cu suprafaţă rugoasă sau suporturile de imprimare groase pot cauza această problemă.
- Asiguraţi-vă că aţi ales suportul de imprimare potrivit din driver sau din setarea Paper Type din meniul echipamentului.
- Unitatea de cilindru poate fi defectă. Înlocuiţi unitatea de cilindru.
- Cuptorul poate fi contaminat. Contactaţi Serviciul Clienţi Brother de la „Contactaţi-ne”.
|
Încreţituri sau îndoituri:
 |
- Verificaţi tipul şi calitatea hârtiei.
- Asiguraţi-vă că hârtia este încărcată corect.
- Întoarceţi teancul de hârtie în tava pentru hârtie sau încercaţi să rotiţi hârtia cu 180° în tava de intrare.
|
Pete albe pe text negru şi grafică la intervale de 94 mm:
Pete negre la intervale de 94 mm:

 |
- Imprimaţi zece copii ale unei hârtii albe, goale. Dacă problema persistă, unitatea de cilindru poate avea lipici de la o etichetă pe suprafaţa unităţii de imagine. Curăţaţi unitatea de cilindru.
- Unitatea de cilindru poate fi defectă. Înlocuiţi unitatea de cilindru.
|
Ştearsă:
 |
- Verificaţi mediul ambiant al imprimantei. Condiţii precum umiditatea, temperaturi ridicate etc., pot provoca acest defect de imprimare.
- Dacă întreaga pagină este prea ştearsă, este posibil să fie activată opţiunea Toner Save mode. Dezactivaţi Toner Save mode din meniul de setări sau din proprietăţile imprimantei.
- Curăţaţi fereastra cititorului optic şi firul corotron al unităţii de cilindru.
- Cartuşul de toner poate fi defect. Înlocuiţi cartuşul de toner.
- Unitatea de cilindru poate fi defectă. Înlocuiţi unitatea de cilindru.
|
Tonerul lasă pete:
 |
- Asiguraţi-vă că hârtia utilizată respectă specificaţiile noastre. Hârtie cu suprafaţa rugoasă poate provoca această problemă.
- Curăţaţi firul corotron al unităţii de cilindru.
- Unitatea de cilindru poate fi defectă. Înlocuiţi unitatea de cilindru.
- Cuptorul poate fi contaminat. Contactaţi Serviciul
|
Comple neagră:
 |
- Curăţaţi firul corotron al unităţii de cilindru glisând siguranţa albastră. Asiguraţi-vă că aţi aşezat siguranţa în poziţia iniţială.
- Unitatea de cilindru poate fi defectă. Înlocuiţi unitatea de cilindru.
- Cuptorul poate fi contaminat. Contactaţi Serviciul Clienţi Brother de la „Contactaţi-ne”.
|
Urme orizontale de toner pe pagină:
 |
- Asiguraţi-vă că hârtia utilizată respectă specificaţiile noastre.
- Dacă folosiţi coli cu etichete pentru imprimante laser, lipiciul de pe coli se poate lipi uneori de suprafaţa tamburului. Curăţaţi unitatea de cilindru.
- Nu folosiţi hârtie cu agrafe sau ace, deoarece acestea zgârie suprafaţa cilindrului .
- Dacă un cilindru dezpachetat este expus la lumină solară directă sau la lumină artificială, se poate deteriora.
- Cartuşul de toner poate fi defect. Înlocuiţi cartuşul de toner.
- Unitatea de cilindru poate fi defectă. Înlocuiţi unitatea de cilindru.
|
Linii transversale:
 |
- Curăţaţi fereastra cititorului optic şi firul corotron al unităţii de cilindru.
- Unitatea de cilindru poate fi defectă. Înlocuiţi unitatea de cilindru.
|
Linii negre verticale pe pagină:
Paginile imprimate prezintă pete de toner verticale:
 |
- Curăţaţi firul corotron al unităţii de cilindru glisând siguranţa albastră. Asiguraţi-vă că aţi adus siguranţa albastră în poziţia iniţială.
- Cartuşul de toner poate fi defect. Înlocuiţi cartuşul de toner.
- Unitatea de cilindru poate fi defectă. Înlocuiţi unitatea de cilindru.
- Cuptorul poate fi contaminat. Contactaţi Serviciul Clienţi Brother de la „Contactaţi-ne”.
|